עסקים

תחומי התמחות

מחקרי פוטנציאל

מחקרי תדמית

מחקרי שביעות רצון לקוחות

מחקרים נוספים

ניסיון ומקצוענות

ביצוע מחקר באמצעות חוקר שוק מיומן בעל נסיון של 16 שנה במחקרי שוק בכל תחומי המשק

מחקר המותאם לעסק שלך

מאפייני המחקר שיעשה עבורך יותאמו אישית לעסק שלך, כי עסקים שונים זקוקים לסוגי מחקר שונים.

עלויות שבהן ניתן לעמוד

עסקים קטנים ובינוניים נרתעים לעיתים קרובות מביצוע מחקרי שוק באמצעות מכוני מחקר, בשל העלות הגבוהה הכרוכה בכך. באמצעות בניסיון רב שנים שצברתי במחקרי שוק, ביכולת להביא לך את כל המידע שאתה זקוק לו לגבי העסק שלך, במחיר תחרותי ביותר (שלא נכללות בו התקורות הגבוהות בהן תחויב במכוני מחקר).

מחקרי פוטנציאל

בדיקת ההיתכנות להצלחת המוצר בקהלי יעד שונים, וגורמים היכולים לסייע בהעלאת מידת היתכנות זו, הגדרת הפוטנציאל השיווקי של המוצר

מחקרי תדמית

  • בדיקת תדמית המוצר שלך מול המתחרים, ניתוח חוזקות וחלשות מול המתחרים
  • ניתוח התקבלות המותג, לפי מאפיינים של התקבלות מוצר: מודעות, עניין, הערכה, ניסוי, אימוץ.
  • בדיקה של שינוי במעמד המותג לאורך זמן (tracking)

מחקרי שביעות רצון לקוחות

  • לקוחות מרוצים הם לקוחות חוזרים ונאמנים שימליצו על העסק שלך ללקוחות חדשים.
  • ביצוע מחקר שביעות רצון לקוחות מאפשר לך לדעת כמה מלקוחותיך מרוצים, ומה ניתן לעשות כדי לשפר את שביעות רצונם של הלקוחות שאינם לגמרי מרוצים.

מחקרים נוספים

  • מחקרי שביעות רצון עובדים
  • מחקרי מגזרים 
  • מחקרי פיתוח המוצר (מחקרי טעימה והתנסות)
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן